Customer relationship management software CRM is the popular keywords often referred to in management in operating the business. To understand, there are comprehensive look at the more general, let's Lac Viet Computing read content below about this topic.
1. Software customer management what is CRM?
Software to manage customer information (also called software, data management, CRM) is the application of technology developed to support the businesses and organizations maintain customer data in an efficient way. Some features of CRM software include:
- Software helps store purchase history, customer engagement, reviews.
- Can access customer information in a convenient way, anytime, anywhere.
- Provide services such as support, customer care, after sales
- Get seamless integration with many different applications to enhance the customer experience.
- Have ability to analyze, report, integrated, allows businesses to understand more about the behavior and requirements of customers, help put out a business strategy to enhance sales.
>> Tìm hiểu các bài viết cùng chủ đề:
- Way management data customers efficiency
- Customer management Excel
- Relationship management CRM customer
- Strategy customer management optimal
Bảng so sánh 10 Phần mềm CRM miễn phí – trả phí được dùng phổ biến nhất 2024
Software name | Chi tiết tính năng nổi bật | Miễn phí | Chi tiết mức giá |
---|---|---|---|
LV-DX CRM | Ghi lại tất cả dữ liệu khách hàng, phân loại danh sách theo chiến dịch, tích hợp giữa các bộ phận. | Have | Miễn phí cơ bản; phí tùy vào yêu cầu thêm tính năng đặc thù. |
MISA AMIS CRM | Lưu trữ thông tin khách hàng, quản lý quy trình bán hàng, tạo báo cáo phân tích. | Have | Miễn phí bản cơ bản; gói trả phí từ 59.000 VND/tháng. |
Fastwork CRM | Hỗ trợ quản lý tiến độ dự án, lưu trữ thông tin khách hàng, truy cập miễn phí vào hơn 500 trang đích. | Have | Miễn phí bản cơ bản; gói trả phí tùy theo quy mô doanh nghiệp. |
Bravo CRM | Quản lý thông tin khách hàng, ghi lại các giao dịch, theo dõi hiệu quả bán hàng của nhân viên. | Have | Gói trả phí theo yêu cầu tùy biến cho doanh nghiệp. |
Microsoft Dynamics CRM | Lưu trữ thông tin khách hàng, tích hợp nhắn tin, gọi điện tự động. | Have | Có bản miễn phí với tính năng cơ bản; các gói trả phí từ $65/tháng/người dùng. |
Sapo POS | Quản lý thông tin khách hàng tại cửa hàng, tích hợp gửi SMS, quản lý khách hàng trung thành. | Have | Miễn phí cho các tính năng cơ bản; gói trả phí từ 119.000 VND/tháng. |
Salesforce CRM | Quản lý thông tin khách hàng, hỗ trợ giao tiếp với khách hàng trên phần mềm, có thể sử dụng từ thiết bị di động. | Have | Có bản miễn phí cơ bản; gói trả phí bắt đầu từ $25/người dùng/tháng. |
Sheet CRM | Sử dụng Google Sheets hoặc Excel để quản lý thông tin khách hàng, sắp xếp và lọc dữ liệu. | Have | Miễn phí sử dụng với tính năng cơ bản, không có gói trả phí. |
Zoho CRM | Quản lý thông tin khách hàng, tích hợp đa kênh, phân tích dữ liệu mạnh mẽ. | Have | Miễn phí cho tối đa 3 người dùng; các gói trả phí bắt đầu từ $12/người dùng/tháng. |
Sugar CRM | Quản lý dữ liệu khách hàng phức tạp, tương tác đa kênh, hỗ trợ phân tích và tạo báo cáo. | Have | Bản miễn phí với các tính năng cơ bản; gói trả phí từ $49/người dùng/tháng. |
Bảng này cung cấp tổng quan về các tính năng, tính năng tích hợp, chi phí và tùy chọn miễn phí của các hệ thống CRM phổ biến.
2. Top 10 software, information management, data (data) CRM customer best free 2024
Below is a list of software for information management, data (data) most common include:
2.1. Management software customer data CRM Lac Viet (LV-DX CRM)
LV-DX CRM là phần mềm CRM chăm sóc khách hàng toàn diện được thiết kế để quản lý thông tin khách hàng do công ty cổ phần tin học Lạc Việt phát triển. Ứng dụng này hỗ trợ doanh nghiệp thấu hiểu khách hàng, chăm sóc họ tốt hơn, tăng sự hài lòng của họ.
The prominent features in the software, LV-DX CRM include:
- Record all data related to customers, including contact information, contact history, purchase history selling...
- Sorting the customer list according to criteria such as campaign, processes of care, client object, region, industry, business, type of business.
- Software customer care LV-DX CRM allows users to develop rules to assess the level of customer interest with respect to products or services of the company. This creates favorable conditions for the allocation of resources, focusing on those with potential purchases high.
- Combine data about potential customers, with other departments such as marketing, accounting.
Benefits when using the software, LV-DX CRM include:
- Never lose your data about customers.
- Businesses can trust in the safety security of data.
- The clerk will complete the sales, increase sales outstanding
- Customer data is aggregated, the connection between the Marketing department, Sales, and accounting.
2.2. Management software information (data) customer MISA AMIS CRM
Phần mềm CRM MISA AMIS cung cấp cho doanh nghiệp những tính năng tối ưu để quản lý thông tin khách hàng, tạo cơ hội bán hàng, quản lý quy trình bán hàng, chăm sóc khách hàng, phân tích dữ liệu, tất cả đều giúp tăng hiệu quả, tối ưu hóa quy trình.
Some features of the software:
- Allows you to store management for specific information about its customers, including personal data, transaction history.
- Tracking interactions with customers through phone calls, emails, messages, or media social.
- MISA AMIS CRM create favorable conditions for the entire sales process, including create quotes, track orders, manage the entire process.
- Create reports, analyze based on customer information.
- Allow user personalization features, processes to fit with your business goals to your specific company.
2.3. Management software data customer Fastwork
Fastwork là phần mềm CRM chăm sóc khách hàng hỗ trợ quản lý tiến độ dự án trực tuyến, giúp người dùng quản lý toàn bộ dự án, nhiệm vụ trong doanh nghiệp trên hệ thống. Ngoài ra, phần mềm còn hỗ trợ bạn quản lý thông tin khách hàng hiệu quả.
Some features of the software:
- Allows free access to more than 500 landing page are copyright associated with 20 different industries. This will help the Marketing department to enhance the efficiency of the campaign towards customers and reducing marketing costs.
- Help employees customer service set the script marketing via email is programmed.
- Allow customers to contact or send email directly to software, automatically keep a history of care, calls, emails, conversations with software
- Focused facilities management customer data, store the entire information to clients on the network.
- Ensuring secure, customer information, to avoid loss of data.
2.4. Management software customer data Bravo
Bravo is software to manage customer information support staff, business search, track customers. Gives managers additional tools such as statistics, analyze and evaluate business situation as well as determine the working efficiency of employees
Some features of the software:
- Income data, classification of customer information to identify the customer potential, customer classification by region, industry...
- Record all sales transactions from preparation to completion as expected.
- Record transactions with employees such as call, meeting, contract, quotation
- Kept the manuscript quotation, the contract until the final end.
2.5. Phần mềm quản lý dữ liệu khách hàng CRM miễn phí Microsoft Dynamics
With Microsoft Dynamics CRM, bạn có thể lưu trữ, quản lý thông tin về khách hàng, bao gồm thông tin cá nhân, các giao dịch, tương tác trước đó.
The prominent features of Microsoft Dynamics CRM includes:
- Tracking, storing information about clients.
- Combined with text messaging, phone calls, automatically contact customers on holidays. birthday.
- Security system, strict safety for each data field in the system.
- Management software customer data for free this supports the marketing efforts to promote, maintain potential customers.
- The ability to combine application development on the platform .NET meets every goal management business
- Activities on the web platform as well as mobile devices, creating favorable conditions for the access to the system anytime, anywhere.
2.6. Management software CRM customer Sapo POS
Sapo POS is a software package management support customers at the store. It can save you 80% of the time, labor costs, to help simplify and improve the management client.
Some features of the software:
- Information management specific customers, including name, phone number, email, address, date of birth...
- Easy filtering, sorting customers, this will allow you to create the promotions dedicated to celebration of a birthday or other special occasions.
- Construction price policy or discount price individually for each customer as customer in retail, customer acquisition, customer VIP...
- Easily create programs that attract loyal customers by offering reward points with multiple levels of gold, silver, copper.
- Automatically send sms, email feature to send SMS integration of software.
- Support, revenue, profit... according to each specific customer.
2.7. Phần mềm quản lý khách hàng CRM miễn phí Salesforce
Salesforce is management software information (data) client for freesupport the rapid synthesis of basic information about each customer. In addition, it also supports you to reach customers more effectively, improve service quality, increase sales at the same time maintaining the high sales strictly.
Một số tính năng của phần mềm CRM miễn phí:
- Information management specific customers, including name, phone number, email, address, date of birth...
- You can access information revenue by customer or by customer group, or you may access sales information specific to the customer.
- Easily communicate with clients on software
- The software can be used from a computer or mobile device.
- Simple interface, user friendly.
2.8. Management software information (data) client Sheet CRM
Sheet CRM là thống quản lý quan hệ khách hàng (CRM) – chăm sóc khách hàng bằng cách sử dụng các trang tính như Google Sheets hoặc Microsoft Excel. Điều này có lợi cho các công ty nhỏ hoặc cá nhân có ngân sách hạn chế hoặc không muốn có một hệ thống CRM đầy đủ phức tạp.
Some features of the software:
- Spreadsheet to create favorable conditions for creating the columns, rows that match the business requirements of your specific. You may supplement your profile with personal information, purchase history, notes, etc.
- The ability to sort, filter.
- Reduce the cost, resources for spreadsheet can be used offline or online on many different platforms. This facilitates access to information of your customers at any time.
2.9. Software to manage customer CRM Zoho
ZOHO CRM Plus là gói phần mềm hỗ trợ việc quản lý thông tin khách hàng hàng ngày, gói phần mềm chăm sóc khách hàng này giúp phát triển mối quan hệ thân thiết với khách hàng.
Some features of the software:
- Information management specific customers, including name, phone number, email, address, date of birth...
- Provide management solutions customers advanced.
- The software can be used from a computer or mobile device.
- Easily communicate with clients on software.
- The ministry of natural resources, data analysis, strong.
2.10. Phần mềm quản lý khách hàng CRM miễn phí Sugar CRM
Sugar CRM có rất nhiều tính năng hấp dẫn giúp chăm sóc khách hàng, quản lý mối quan hệ với khách hàng, bao gồm lưu trữ thông tin về khách hàng, lịch sử tương tác, ghi chú, tương tác cá nhân của họ. Cung cấp các công cụ để tạo báo cáo, phân tích dữ liệu, điều này tạo điều kiện hiểu rõ hơn về quy trình kinh doanh, đưa ra quyết định phù hợp.
Some unique features of software:
- Sugar CRM allows you to store, manage customer information, complex, including personal information, data, interactive transactions.
- Software facilitates interaction between multiple channels, including email, phone calls, media, social conversations online.
- Sugar CRM create quote to track orders, after-sale support.
- The software supports the ability to analyze customer data, this will help the business better grasp of the behavior, the trend of customers.
- Software Sugar CRM free, allowing to customize the features, interface, process intended separately for each business.
3. Why management software data customers is important to business?
Below is the aggregate of the important role of management software, data, customer CRM:
- Help increase sales: Management support, recognize, maintain, search for potential customers. The business decision was put out quickly, then sales will increase.
- Improve business processes: Facilitates the automation of routine work, help to save time.
- Decision making strategic: Information report accurate facilitate the managers to maintain awareness of market trends, make decisions more informed.
- Information security is security: Customer data is stored securely in the data center of suppliers, is protected by the security mechanisms of physics, the leading digital.
- Easy access to information anytime, anywhere: Provides access to data regardless of geography. Easily update new information through mobile app.
- Increased satisfaction of customers: Repository information center is shared between the members of the company, facilitates rapid resolution of customer questions, help customers satisfied.
Lac Viet hope that this article has provided useful information about software client manager CRM. Enterprises need advice on software, LV-DX CRM can contact directly with Vietnam, according to the information below!
CONTACT INFORMATION
- THE COMPANY SHARES INFORMATION, LAC VIET
- 🏢 Headquarters: 23 Nguyen Thi huynh, Ward 8, Phu Nhuan District, ho chi minh CITY.CITY
- ☎️ Hotline: 0901 555 063 | (+84.28) 3842 3333
- 📧 Email: info@lacviet.com.vn
- 🌐 Website: https://lacviet.vn/